Løshopping!

Vi har ett ganske surt vær i Haugesund nå. For noen dager siden hadde vi snø og det minnet oss om at julen er snart rett rundt hjørne! Men som vanlig forsvinner snøen like fort som den kommer… Men det finnes kjekke ting å gjøre selv om været ikke er med oss. Jeg og Susann trente hestene våre på løshopping i går inne i ridehallen. Til tider kan jeg være ganske nervøs når jeg trener sprang, og holder derfor hesten litt mer igjen enn jeg burde. Var derfor kjekt å se hvordan Sebastian hopper uten å ha meg på ryggen som forvirrer og hindrer ham i å hoppe som ham vil. Og hva er egentlig bedre enn å trene hesten uten hverken sal, hodelag eller berøring? Hesten blir ikke tvunget til noenting, den bare gjør det! 

Hestene ble litt vel glade da de fikk springe løs i hallen! Kjekt å se på, men vanskelig å få tatt skikkelig bilde 😀

Var vanskelig å få til gode bilder da kamera ikke var så samarbeidsvillig denne dagen, men hestene koste seg uansett! 🙂

Har du trent løshopping med hesten din før? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg