Provoserende husfruer!

God morgen kjære lesere! Jeg sitter i stua med frokosten i fanget og ser på Real Housewifes of New York. Jeg følger ikke noe særlig med på dette programmet, og nå skjønner jeg hvorfor!

I denne episoden er det en vennegjeng som reiste på ferie, og en av venninnene ble hjemme (Tror hun het Jill eller noe). Da Jill bestemte seg for å overraske bestevenninnen sin – som arrangerte turen – ved å plutselig dukke opp på festen, ble det ikke akkurat en kjærlig velkomst. Hun kommer, med godt humor og stort smil om munnen. Hva blir hun møtt med? Sure miner og ingen sier hei eller inviterer henne med på festen. Og hun blir kastet ut av festen og blir bedt om å reise hjem igjen! På intervju delen forteller de andre at det var drøyt av henne å komme og overraske dem slik, at de ble sjokkert. HVA var galt med det?? Jeg blir så sur og irritert av å se slike programmer, kanskje derfor jeg bør holde meg unna dem… En av venninnene (Kelly, I think) gikk faktisk så langt at hun faket ett anfall og spurte de andre om hun hadde fått utslett av opptreden av Jill. OMG!!!!

Men selvfølgelig… Da Jill skulle ha party, da kunne de andre komme og beklage seg for hvordan de oppførte seg, i håp om å få bli med på festen! “Vi kan krangle, men jeg elsker deg, Jeg er lei meg, kan vi begynne på nytt, legge ting bak oss”. Barh, jeg har ikke godt av å se på disse kvinnene..

Følger dere med på noen av disse husfruene? Det er jo så mange… New York, New Jersey, Atlanta, Beverly Hills, Miami,Vancouver… Ja, jeg kan fortsette i det uendelige. 

Kanskje jeg melder meg på når det kommer Real Housewifes of Haugesund 🙂

2 kommentarer
    1. Haha, right? Kinda lame, not much ‘real’ about that I bet, not exacly solving the world’s problems.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg