Julebord på Color Magic

Hei alle sammen! På mandags kveld ankom vi flyplassen i Haugesund etter en kjempekjekk helg på Kiel båten. Som sagt tidligere har jeg vært på julebord sammen med typen min og de ansatte i Birkeland Maskin. En god gjeng fylt me masse humor og glede! Vi flydde avgårde fra Haugesund til Oslo tidlig lørdags morgen, og var ombord i båten litt senere samme dag.

Ombord i flyet  til Oslo

Det ble mye alkohyler og sosialt fra vi startet turen til vi avsluttet den på mandag. LITT for mye for min del..På søndagen ankom vi Kiel, og til vår store skuffelse så var alt stengt… Vi trodde de kanskje skulle ha søndagsåpning siden dette var en turistby, men neida! Derfor ble det eneste alternativet vårt å gå på pub, som var det eneste som var åpent. Vi fant en riktig koselig pub i byen, hvor vi koste oss med godt i glasset og sang norske sanger for hele baren! Det er lenge siden jeg har ledd så mye..

Hihi, ett litt morsomt skilt for de som har samme humor som meg… Flammekuchen mit Speck !

Det var så fint inni båten! Og de hadde det meste. Diskotek, restauranter, butikker, frisør, badeland, tax free og masse annet! Jeg skulle egentlig prøve å få klippet meg der, men jeg tror jeg glemte det ut..  

Syns denne trappa var ganske stilig! Ser ut som knu

Har flere bilder på kjæresten min sin telefon, så kommer nok ett innlegg til om ikke så lenge! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg