Ready for Keil!

Jeg er en av de heldige som får være med typen på julebord med jobben hans! I år skal julebordet være på Kiel båten som går fra Oslo til Tyskland. Turen til flyplassen starter i morgen TIDLIG. Vi skal nemlig være på flyplassen 06:30… det betyr nok at jeg må stå opp rundt 4-halv 5 for å bli klar til bilen henter oss. Steike..! 

Men jeg gleder meg voldsomt! Vi er hjemme igjen på mandags kveld, så dette blir nok en morsom tur med kjæresten og kjekke folk fra Birkeland Maskin! Båten vi skal reise med heter Color Magic, noen som har reist med den før? 


Gleder meg! 

Men nå må jeg hoppe i seng, sånn at jeg kommer meg opp i morgen tidlig!


Blir nok ikke oppdatering fra meg før mandag/tirsdag, så dere får ha en strålende helg, så blogges vi til uken!

🙂


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg