I sving med ny hjemmeside

Jeg har fått en fin start på den nye hobbyen min. Jeg vet ikke om jeg skal kalle det for hobby eller en liten buisness, det er vel egentlig begge deler. I går brukte jeg hele dagen på å lage ny hjemmeside til den lille butikken min. Det er ikke bare bare å designe en hjemmeside, men det er gøy og den ble kjempefin til slutt! Den ble publisert og offisielt “åpnet” i går, og jeg har allerede solgt ett pannebånd 🙂

Headeren på hjemmesiden

Ta en titt da vel!

lindassmykkeri.webs.com HER

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg