Min nye hobby

Hei alle sammen! Jeg er i full gang med det nye prosjektet mitt og ny hobby! Jeg skal endelig avsløre det for dere hva det er. Jeg er nesten ferdig med hjemmesiden, men kommer til å vente litt med å publisere den. Men det jeg skal begynne med er å lage flotte pannebånd til hest, og halsbånd til hund og katt! Pyntet med perler og glitter og glam. Jeg har bare rukket å lage ett pannebånd til nå, som jeg faktisk lagde i går. Jeg liker å planlegge grundig før jeg setter i gang med noe. Det første pannebåndet er til sags NÅ! Det er i str. Pony (37 cm). Jeg har kalt det for Advent Browband, siden det snart er advent og fargene passer så fint til den tiden som er rett rundt hjørne!

Advent Browband

Str. Pony (37 cm)

Svart, buet

285,- inkl. frakt

Om du er interessert i dette pannebåndet, send meg en melding 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg