Tisseproblem

God morgen bloggen! Jeg hater å våkne brått om morgenen, slik jeg gjorde i dag. Jeg får jo aldri til å sovne igjen! Jaja, da får jeg uansett litt mer ut av dagen. Nå slapper jeg av med pc’en på fanget mens jeg venter på baguettene i ovnen. 

I det siste har hunden begynt å tisse inne igjen, og jeg HATER å begynne dagen med å vaske! Jeg skjønner ikke hvorfor hun har begynt med det igjen, vi lufter henne alltid rett før vi legger oss kvelden før. Og i går gikk vi en ganske lang tur i tillegg. Noen andre som har ett tisseproblem med hunden sin? Og er det noen som har noen tips og råd om å få en slutt på det?

Var på tide med en dusj, noe Kira ikke var så veldig fornøyd med. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg