Go’ mandag!

Hei dere, og god mandag! Jeg har hatt en fin helg, med både familieselskap, komlemiddag og party, sammen med min elskede. Nå er det en ny uke igjen, og det kommer vel ikke som ett sjokk at jeg har MYE å ta fatt i og masse som må bli gjort i løpet av uken. Så jeg begynte dagen med å rydde soverommet. Det er utrolig hva man finner ut hva vi har (og ikke har), for se hva jeg fant. En hel haug med strømpebukser. Ødelagte strømpebukser! Tror jeg må være en av de største forbrukerne innen strømpebukser. 

Nydelig soloppgang i dag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg