Homemade Costume Halloween

Som jeg skrev i går, så lagde jeg meg ett halloween kostyme selv istedenfor å bruke masse penger på ett kostyme jeg bare kommer til å glemme oppe på loftet til slutt. Dette holdt jeg på med i går, og tenkte jeg skulle vise dere noen bilder jeg har tatt med dette kostymet. Det er egentlig ikke noe kostyme jeg har holdt på å sy sammen, men jeg har rett og slett bare plukket ut gamle klær og diverse, og satte det sammen til ett stilig antrekk! Håper inderlig dere ser hva jeg har tenkt å være, ellers blir jeg veldig skuffa over meg selv. 

Ja, jeg skal være pirat! 

Dette har jeg gjort:

Jeg har brukt en gammel hvit kjole fra H&M som underskjørt

Jeg har brukt ett ordinært svart skjørt over underskjørtet

En bh i stilig burgunder/rosa farge + korsett. Tidligere var det svarte tråder som prydet korsettet, de er nå byttet ut med fresh rosa som dere ser 🙂

Jakken er laget av en gammel kostymekjole som jeg hadde tidligere. 

I tillegg har jeg strømpebukser, belte rundt livet, øreringer og støvletter. På støvlettene har jeg pyntet med rosa sløyfer. 

Si meg gjerne hva dere syns? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg