Støttekontakt

Onsdager pleier jeg å være støttekontakt, så i går var jeg støttekontakt igjen og denne gangen satt vi og koste oss med Løvenes Konge på tv. Elsker den filmen, må være en av de beste Disney har laget. En ekte Klassiker! Og nei, det var ikke jeg som valgte film 🙂 Å være støttekontakt er faktisk ganske gøy. Det blir ikke kjekkere enn man gjør det til selv. Man kan gjøre masse gøy, som for eks jeg og brukeren min pleier å gå på bowling, gå tur, gå på kino eller se film hjemme, lage mat, gå i stallen, og koser og steller med kaninene. Det hender vi tar oss en treningstime på senteret hvor jeg trener også. I tillegg til å gjøre masse gøy, og tjene penger samtidig, så hjelper du en person til å få en litt bedre og unik hverdag. Jeg for min del er støttekontakt for ei jente som er ganske sosial og som har mange venner. Men det er folk der ute som ikke har det slikt. Om jeg kunne og hadde hatt tid så skulle jeg hjulpet alle sammen! Det er så kjekt å se at brukeren min har det så kjekt når hun er sammen med meg. Hun gleder seg alltid til neste gang jeg henter henne og skal finne på noe kjekt sammen. Det gir mye til henne, men det gir mer til meg. Anbefaler alle sammen å lese litt om det å være støttekontakt, så kanskje du finner ut at det kan være noe for deg! 

Litt bilder fra dagen 🙂

Koste litt med kaninene 

Etter filmen var vi en tur innom stallen for å hilse på hesten. Kira koser seg alltid når hun får være med i stallen. Virker som hun er i sitt ess med en gang hun entrer stallgangen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg