Happy Monday <3

En riktig god mandag til dere lesere! Jeg for min del føler meg topp i dag, håper dere gjør det også. Jeg har rukket å trene litt kondisjon på treningssenteret, og trent litt Agility med hunden vår. Hun er blitt så flink! Nå sitter jeg og hiver i meg ett lite pizzastykke før jeg skal bort til hesten og stelle og kose meg med ham. Vi skal ut på ridetur litt senere med venninna mi, Lisa. Blir nok noen treningsrunder på travbanen tenker jeg, for det syns både jeg og hesten er skikkelig gøy. 

Tommel opp for mobil kamera -.-

Vi blogges senere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg