Herlig lørdag!

God kveld mine lesere! Jeg har hatt en fantastisk lørdag. I 11-tiden kjørte jeg til agilitybanen til Karmøy Hundeklubb hvor jeg trente litt med Kira. Det nærmer seg en agility konkuranse, og planen er å delta i den. Derfor blir det nok mye trening fremover. Etterpå gikk jeg i stallen og gjorde mine plikter der. I 4 tiden ridde jeg på tur med to andre fra stallen. Fin mulighet til å bli bedre kjent på, og det var utrolig kjekt! Koser meg kjempemye i den nye stallen, såå kjekke folk der! Da jeg kom hjem hadde kjæresten ryddet hele huset og vasket i alle krinker og kroker, og tent lys rundt omrking. Han hadde til og med dusjet hunden! Herlig å komme hjem til en slik velkomst <3 

Litt bilder fra dagen 🙂

Meg og Kira tidlig på morgenen. Koslig når hunden hopper oppi senga og vekker meg med det søteste blikket hun har.. Kosejenta mi <3

Sebastian klar for ridetur 

Nå har typen ordnet det slik at vi skal uuut i kveld, så da skal jeg straks gjøre meg klar for en tur ut på byen denne lørdags kvelden! Ha en FIN FIN lørdah alle sammen <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg