Rent i kaninstallen

Nå er kaninungene blitt så store at jeg var nå nødt til å skille gutter fra jenter. Heldigvis har jeg hele garasjen full av bur, og i sommer bygde vi ett hjemmelaget, som har plass til en del kaniner. Så bur og plass er det ikke mangel på. Jeg tenkte å være litt effektive denne dagen, så da fikk alle kaninene helt rent og nytt bur, med litt stell og kos innimellom. Noen som ønsker seg kanin foressten? Jeg har 7 stk som selges til ett godt hjem! 

Hvis dere lurte så er det jeg som sitter oppi buret til kaninene, og ikke Kira som er blitt buret inne 🙂 Hun var veldig nysgjerrig på hvorfor jeg satt oppi der, hehe! 

Har egentlig bilder av de andre burene også, men de ble ganske mørke så jeg dropper dem… Har du kaniner? 🙂

1 kommentar
    1. Har fleire dyr, om du går inn på dyrekroen.weebly.com vil du sjå flesteparten av dei =) Har fleire som selges eg også (både vaksne og ungar – 2 stk med sistenemnte) og venter i alle fall eitt kull om ei veke =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg