20 fakta…

Hei alle sammen! Jeg har jo ikke blogget så altfor lenge, men begynner å bli en stund. Her har dere noen nye og gamle fakta om meg som dere kanskje ikke visste. Dette er bare for moro skyld for å gjøre det litt lettere for nye lesere å bli kjent med meg som person og bloggen min. Bare for moro skyld! 

 

1. Jeg begynte ikke å sminke meg før 1. vgs. 

2. Yndlingsbandet mitt er Volbeat. 

3. Jeg hører på julemusikk året rundt. 

4. Jeg eier 1 hest, 1 hund og 9 kaniner. 

5. Jeg har en kjæreste som er yngre enn meg. Vi har vært sammen i snart 2 år – altså det lengste forholdet jeg noensinne har hatt. 

6. Drømmen min er å jobbe for Disney, og starte egen butikk. Hvilken butikk har jeg ikke bestemt meg for enda. 

7. Min store lidenskap er å tegne, noe som jeg skal prøve å få frem bedre i bloggen min etterhvert. 

8. Jeg har en ROSA bil.

9. Jeg spiller hestespill på pc!

10. Det hender jeg snakker med meg selv når jeg er alene (eller tror jeg er alene). 

11. Jeg vil lære å spille gitar.

12. Jeg har alltid prosjekter på gang!

13. Disney tegnefilmer er det jeg ser mest av.

14. Mitt store idol er Johnny Depp.

15. Jeg er allergisk mot hund og katt.

16. Jeg har talevansker, som gjør at jeg stammer innimellom når jeg snakker. 

17. Jeg liker vinter bedre enn sommer.

18. Jeg er 170 cm på sokkelesten. 

19. Jeg syns six pack på jenter er fint, og vil inderlig ha det selv! 

20. Jeg snakker og kjefter i søvne. 

Kan være jeg har nevnt noen av tingene tidligere på bloggen. Var det noen punkter her du visste om? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg