De to siste ukene

Hei alle sammen. Jeg begynner å bli syk igjen, og det er ikke noe gøy… Denne gangen er det hosting og pipende lyd når jeg puster. I går måtte jeg legge meg nesten sittende i senga for å få sove. Det er nesten som noen har lagt seg over brystet mitt som gjør det vanskelig å puste. Jeg hever meg etter luft hver gang jeg puster. Det er nesten litt skummelt, tenk om jeg har fått astma?!?! 

Vel, bortsett fra det så har det ikke skjedd så voldsomt mye i livet mitt siden sist. I helgen var jeg og typen ute sammen med noen venner. 

Siden sist har jeg også flyttet hesten min til en annen stall. Jeg skal ikke gå så mye i detaljer om det, men følelsen var F-a-n-tastisk! Ellers har det vært en del turgåing med hunden vår, og selvfølgelig har jeg som alltid masse bilder fra turene våre. 

Den andre hunden dere ser er Tiko, hunden til broren min. Tiko er foressten også broren til min hund, Kira. 

Stiligt spindelvev!!

Fant en gammel sykkel

I går var jeg så heldig at jeg kom hjem til ferdig middag etter at jeg hadde vært i stallen på kvelden. Kjekt å ha en type som kan lage mat! 

Dette ble bare en slik oppdateringsinnlegg som jeg kaller det – fort og gale. Syns selv det er kjedelig når det går så lenge mellom hvert innlegg, men slik er det bare blitt denne gangen.. Ønsker alle sammen en god kveld! Jeg tror jeg skal bake muffins i kveld, så kanskje det blir ett innlegg litt senere, vi får se! Vi blogges 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg