Syk hund

God morgen dere! Jeg var ikke så veldig happy i dag da typen måtte vekke meg for at jeg skulle kjøre ham på jobb. Ville sove meeer! Men det er bare noe jeg ikke kan noe for, jeg har altlid vært litt morgengretten (A). I dag er det mandag igjen, og jeg har alltid noe på timeplanen. Blant annet må jeg kjøpe inn mer kaninfor og hundemat. Så må jeg i banken noen ærend, og deretter vurderer jeg sterkt å gi veterinæren ett besøk. Hunden vår er blitt veldig rød på det ene øyet, og det renner hele tiden ut puss, eller søvn, fra det. Jeg har fått mange gode tips til hva jeg kan gjøre fra en side på facebook jeg er medlem i. Der er det alltid folk som er veldig hjelpsomme om det er ting man lurer på.

På bildet nedenfor ser det bra ut i forhold til hvordan det er i dag. Det er blitt skikkelig rødt, og jeg begynner å bli bekymret. Prøvde å ta ett nytt bilde i dag, men ble ikke så vellykket. Jammen er det vanskelig å ta bilde av en hund som ikke vil sitte stille! Skal ut og kjøpe Kamille-te så snart butikkene åpner! Teen skal visst hjelpe veldig godt og ha god effekt! Det er ett av tipsene jeg har fått 🙂 

God morgen 🙂

1 kommentar
    1. Hei!!!!!! Helt til å begynne med at dene siden er den kuleste blogggen på hele denne siden, uten tvil! Jeg må bare si unnskyld for at jeg ike har skrevet kommentar før men noken gannger så er man børe litt søvnig så ender man opp med å glemme det. I mine øyne er det nemlig helt vilt menge uhøflige som skriver komentarer. Før fikk jeg nemlig frekje kommenterer da jeg hadde blogg. Det var veldig ekkelt. Jeg håper inderlig at du ikke får noen dume komentarer og at du får hundre ganger flere snille kommenterer. Fordi jeg ikke lenger har side tennkte jeg at jeg bare skulle dele en lenke til 1 konkuranse som jeg akkurat har signert opp på. Premien er et gavekort. Jeg håper veldig mye at jeg viner, men lykke så ønsker jeg at du skal! Det hadde vært kjekt om du meldte deg på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg