Møkkajobb

Som sagt i forrige innlegg var jeg ute i går/natt. Formen er så som så. Kunne vært bedre, men allikevel ikke den verste. Det verste med dagen er at jeg har ansvaret for møkking av luftegården i stallen denne uken. Og siden jeg ikke vil bruke søndagen på det, så måtte jeg gjøre det i dag. I tillegg har jeg jobbhelg på sykehjemmet. Så nå må jeg benytte tiden til å slappe av, sånn at jeg holder meg våken hele vakten ut. Lucky me!! 

En møkkajobb, men den beste møkkajobben man kan ha i verden 🙂

Min trofaste Kira var selvfølgelig ved min side, selv når jeg vasser i møkk! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg