Krokavassnuten

Jeg kom jo på at jeg tok en del bilder fra turen i går, så jeg kan like greit dele dem med dere nå som jeg bare sitter i benken og ser på tv. Turen tok vel rundt 2 timer. Vi tok oss god tid, men jeg kjente det godt i beina etterpå. Tror løypa jeg tok heter Krokavassnuten, men jeg er sannelig ikke sikker. Jeg leste det på ett skilt før jeg gikk, men nå husker jeg det ikke. Gullfisk hukommelse (A) Uansett er det kjekt å gå slike turer når man har en turkamerat som Kira <3

Utrolig utsikt på toppen! 

Legger til ett lite bilde av kveldssola i går kveld 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg