Welcome Oktober

Så var det jammen meg 1. Oktober i dag! Tiden flyr altså, men jeg syns det er deiligt at vinteren nærmer seg. Faktisk. Sommeren er herlig den asså, men hele tilværelsen blir så forandret med en gang høsten trår til og det kommer frostluft ut av munnen hver gang du puster ut. Man kan kle seg i tykke, varme strømpebukser, jakker med pels (falsk pels såklart!), og gå med store, fluffy tøfler inne mens man sitter i benken og koser seg med kakao i koppen. Jeg er virkelig ett vintermenneske!

Jeg og Kira ønsker alle mine lesere en god 1. Oktober! Fikk litt av ett blinkskudd av gullet mitt da vi gikk tur i går. Hihi! Vi gikk tur i Djupadalen, og der er det kjempebra turterreng for turglade folk og dyr. I 2 timer gikk vi tur oppe på fjellet, inn i skogen og på turstier. Og jeg klarer ikke la være å le hver gang jeg ser dette bilde, hihi! 

Ha en fin dag alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg