Lys eller mørk?

God morgen til alle morgenfugler! Nattevakten er snart over, og det er jeg glad for. Ser virkelig frem til å sove leeenge på søndagen. Før det så har jeg noen plikter i stallen som må gjøres. Vi har en grei ordning i stallen, som sier at vi må ha hver vår helg hvor vi har ansvar for alle hestene. Denne gangen er det min tur, så jeg må nedom til hestene for å gi dem frokost før jeg legger meg. Noen av dere som har hest på privat stall? Hvordan blir det gjort i deres stall? 🙂

Dette er også egentlig ett innlegg uten mål og mening, men sånn blir det når jeg jobber natt. Jeg kan vel benytte anledningen til å høre hva mine lesere syns om hva jeg bør gjøre med håret mitt. Jeg er i en konflikt med meg selv om dagen. Den ene dagen vil jeg bare farge etterveksten min og holde meg blond, den andre dagen vil jeg snu helt om og farge det mørkebrunt! Hva tror dere, hadde jeg passet mørkt??

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg