Rolig nattevakt

Det er ett program på tv nå som er skikkelig spennende. Det heter “det uforklarlige”, og går på BLISS. Det handler om folk som har opplevd å ha sett, følt eller hørt gjenferd og spøkelser. Jeg syns dette er spennende, og ikke minst skummelt! Tenk å oppleve noe slikt! Ja, jeg tenker jo at noe av det er nok fake, og bare lagt til for å lage ett tv program. Men, det må da være sant også? De advarer tross alt oss seerne før programmet begynner at dette er blitt hentet ut fra virkeligheten. Hva tror du??


Grunnen til at jeg er våken nå er kun fordi jeg jobber ekstra nattevakt, og det har vært en ganske rolig vakt – til nå. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg ligget godt under dyna nå og vært langt inn i drømmeland! Jobbet forrige natt også, så det skal bli godt med fri når denne vakten er over. Dette innlegget ble egentlig bare ett “oppdaterings-innlegg”, siden jeg har egentlig lite å skrive om på denne tiden av døgnet. Snart begynner det en film på Bliss, Thirteen heter den, med Evan Rachel Wood i hovedrollen. Har dere sett den før? Kommer en filmvurdering av den etterhvert 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg