Høsten er her?

For å være ærlig har jeg faktisk glemt ut bloggen min litt i det siste. Mye å tenke på, mye å gjøre 🙂 Men i dag har jeg tid til å sette meg ned litt og ta livet med ro før det er avgårde på nattevakt igjen. Jeg skal jobbe nattevakt i dag og på lørdag. Greit med litt ekstra lønn! 

Jeg er akkurat kommet hjem fra morgentur med Kira. I dag var det skikkelig “høst-feeling” ute. Herlig! Vi gikk (nesten) samme løypa som vi pleier, bare denne gangen tok vi en liten omvei. Jeg har hatt litt dårlig samvittighet overfor hunden, siden det ikke har blitt så mye turgåing de siste dagene. Det har regnet kattunger her hjemme så da er det ikke så veldig kjekt med timevis lange turer. Så i dag fikk hun en ekstra lang tur! Vi endte opp med Vormedalsvannet, og der fant hun seg en lekeball. Det har aldri kommet på tale å leke med ball tidligere, siden hun har vært så redd for leker, men idag var det SÅ gøy! Så for første gang i livet har jeg kastet ball med Kira! 

Å gå tur i dette landskapet i dag var jammen ikke feil! 

Var en veldig glad og spretten hund som satte sine spor på eieren sin i dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg