Stressa?

Denne dagen har bare gått i surr for meg. Jeg liker å ha kontroll på hva jeg skal gjøre neste dag, men den kontrollen har jeg bare ikke i dag. Jeg går bare rundt og surrer selv om jeg vet at jeg har mye på planen i dag. Klokka halv 5 skal jeg være støttekontakt i 2 timer, men jeg har ikke rukket å planlegge noe om hva vi skal gjøre. Og så har jeg sagt ja til en nattevakt i natt, så da bør jeg sove litt på benken tidlig i kveld, siden det er en stund siden sist jeg jobbet natt. Ser for meg at det kommer til å bli tungt! Heldigvis har jeg fått unnagjort stallarbeidet nede hos hesten, så det kan jeg stryke som Ferdig! Kjæresten jobber overtid i dag også, så da blir det ikke mye tid sammen hjemme i dag.

Hehe, må le litt av meg selv også da. Setter meg ned i benken og tar meg ett glass saft. Ser på glasset, tar en slurk til og setter det på bordet. Tenker på hva jeg skal gjøre nå, tar en slurk til og setter det på bordet. Aaarh, jeg blir gal! Virker som motorikken i hjernen har satt seg på hvilemodus… Har tatt meg selv i å sitte og stirre tomt ut i lufta flere ganger i dag også. Kan det komme av stress tro? Noen flere som har det slikt noen ganger? 

Men men, håper på en bedre dag i morgen! Smiler for det jeg 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg