Stemmer Snart!

Selv om jeg har hatt fri i dag så har dagen gått utrolig fort og jeg har fått gjort en del husarbeid. Nå ligger både jeg, kjæresten og hunden på benken og slapper av med The Simpsons på tv. I dag er det også valgdag, så jeg skal snart kjøre til Nordhallen hvor vi skal gi vår stemme! Jeg er ganske sikker på hva jeg skal stemme, håper dere andre også bruker stemmen deres. Min stemme går nok til ett blått parti, trolig Høyre. Jeg er så lei av Arbeiderpartiet og de apekattene som sitter i ledelsen der at jeg kunne spy. 8 år har de brukt på å rette opp i “feil” , men det eneste de har oppnådd er mer fattigdom, flere og større avgifter for det norske folk og større forskjellsbehandling på nordmenn og utlendinger…På tide å la ett annet parti slippe til og få en sjanse…Jeg ønsker ingen krig her på bloggen min angående hva hver enkelt av dere står for og ikke, men dette er da MIN mening 🙂 Så da er det snart ut å bruke stemmen! Etterpå blir det trolig mer husvask på meg. Travelt å være husmor!

Men først, kvalitetstid med skjønne jenta vår <3

Se

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg