“Pliiis, slipp meg inn”

Det er ikke noe særlig gøy å stå opp, og det første man må gjøre er å vaske. Hunden har hatt uhell flere morninger på rad nå, selv om hun gikk på do sent kvelden før. Så da var det å kjøre typen på jobb og så rett hjem for å vaske. Denne gangen kjente jeg at jeg ble ganske irritert, så da tok jeg hunden ut på terrassen og lot henne være der en halvtimes tid. Hun liker ikke å være alene har jeg merket! Hun bjeffer, griner, skraper på døra, står i vinduet og ser inn på meg med det mest uskyldige blikket hun har. Da klarer jeg bare ikke å si nei! I tillegg er hun redd for naboens katter…

“Pliiiis, slipp meg inn”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg