Tid med de beste <3

I dag har jeg hatt en fin lørdag! Begynte dagen med en god frokost bestående av baguetter med egg og skinke. Så var det avgårde til stallmøte i 1-tiden, og så stakk vi hjem for å gjøre oss klar til en liten shoppingrunde med de beste venninnene mine, Lisa og Tina. I dag var det Kay som shoppet mest av alle! Bukser, t-skjorter og genser fra !SOLID. Nå skal vi nok snart lage oss noe mat, og så får vi se hva kvelden bringer 🙂 

Meg og Lisa <3

Meg med mine beste, Tina og Lisa <3 

Meg og kjæresten min i stallen! Ja, kjekke typen min ble med i stallen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg