KAIZERS KONSERT

Hei og hopp alle sammen! Bloggingen datt litt ut i går siden jeg plutselig ble invitert med på Kaizers konsert i Stavanger på DNB Arena. Så da var det bare å hive seg i bilen, kjøre til bussterminalen og strake veien til konsert! Det som kanskje var det kjekkeste på hele konserten var at de var så flinke til å inkludere og få med seg publikum. Vokalisten lagde slike små “konkuranser” mellom publikum om hvem som klappet høyest, og ropte best og den slags. Kjempegøy! Knut Ivar, som jeg reiste med, tok masse stilige bilder fra tribunen vi satt på. Kaizers skal jo nå legge opp så dette blir siste sjanse å se dem på scenen! Dette ble altså den første og siste gangen jeg er på Kaizers Konsert, så jeg er så glad for at jeg ble med, jeg angrer ikke!! Men du har fortsatt sjans til å få med deg deres aller siste konserter som skal holdes fra og med idag til og med den 14. September! Hvis det ikke er utsolgt da 🙂

Noen som har vært på konsert i det siste? Eller kanskje dere var på samme konsert som meg? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg