Jobbsøking

Hei og god morgen til dere! Nå er jeg i full gang med å sortere alle søknader jeg skrev ut i går før jeg skal kjøre ut og levere rundt omkring. Nå er det jo blitt sånn at alt med søknader og slikt skjer elektronisk, men jeg er litt gammeldags så jeg leverer det skriftlig. Er ikke overalt de ønsker elektronisk heller, så får håpe det er noen som vil ta imot søknaden min! Føler jeg har mer oversikt når jeg leverer skriftlig for da husker jeg hvor jeg har vært å levert en søknad. Blir mer personlig og lettere å gi ett godt inntrykk syns jeg 🙂 

Nettet her er så utrolig tregt at det er umulig å laste opp ett eneste bilde… Sorry 🙂 Forhåpentligvis går det fortere senere på dagen, det pleier å gjøre det.. Vi blogges senere! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg