Lulu har fått nytt hjem

Nå har jeg vasket og styrt på i stua og på kjøkkenet. Tenkte jeg skulle ta å male kjøkkenbordet som vi har snakket om så lenge, men så begynte det å regne ute, og jeg vil helst ikke male det inne i tilfelle jeg skulle søle med maling (som er typisk meg). 

I dag bestemte jeg meg for å gi bort Lulu, chinchillaen vår. Siden vi har så mange dyr fra før, og i tillegg fått oss hund, så blir det så lite tid til henne. Dessuten hadde vi ikke ett rom hun kunne være på uten at hun sprang rundt hele huset, så derfor var det likegreit. Responsen var ganske rask, jeg fikk lagt ut annonsen på facebook og tok vel rundt ett kvarter så var det noen på døra som ville ha henne. Jeg vet hvem de nye eierne er, så jeg vet at hun får ett godt hjem 🙂

Kommer til å savne henne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg