På helsa løs

Ikke i form! Sitter og tygger på Mynthon og svelger hostesaft som om det skulle vært vann. For ikke å glemme alle pakkene med Repsils som jeg har trykt i meg! Nå har jeg også fått en ny forsyning med allergitabletter, så får håpe det kan hjelpe litt. Prøvde meg på trening i går, men der måtte jeg bare gi opp. Følte jeg hadde fått astma, og sto og hostet og harket mer enn jeg beveget meg. Så jeg måtte bare gi opp før halve timen var gått…men men, jeg er ikke typen som liker å sitte i ro for lenge, så jeg tenkte jeg kunne vaske og styre på her hjemme. Og selvfølgelig setter jeg på julemusikk i bakgrunnen. Ja, julemusikk! Jeg eeeelsker jula <3 Blir i så godt humør hver gang jeg hører på julemusikk, og da er det jo kjekkere å stå og vaske også. Bare 4 mnd til jul folkens! 

Mine bestevenner denne uken 

Kos dere denne torsdagen 🙂

3 kommentarer
    1. Jeg er i samme båt;/ noe herk. Jeg synes ikke den hostesaften der funker noe bra, ihvertfall ikke på meg. Vet ikke med deg? Jeg har kjøpt en som heter bisolvon, det står den er slimløsende, men jeg synes den er virkelig god på forkjølelse.Den er ikke jævlig i smaken, det er et stort pluss.God bedring

    2. *Kathrine S*: Tusen takk for det 🙂 Har ikke merket noe virkning enda, gir den en sjanse en uke til. Hvis ikke så prøver jeg bisolvon 🙂 God bedring til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg