Gi meg styrke!

I går ringte jeg til legen for å kanskje få noe for denne hosten jeg har hatt i nesten en måned. Han var visst veldig opptatt denne uken, men jeg fikk ett råd fra sekretæren om å prøve en hostesaft på apoteket. Noskapin heter den.. Jeg ville ha en hostesaft som smaker lakris, det er det jeg husker fra jeg var barn. Namm, hostesaft <3 Men det gjorde altså ikke denne. Den smakte nesten som ren sprit. Og den skulle jeg liksom klare å svelge i meg to skjeer, tre ganger daglig… Lykke til Linda!

Ellers prøver jeg å holde humøret oppe 🙂

Sånn ser hostesaften ut. Smaker helt j****g

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg