My day and…G’night :)

I dag har jeg vært på farten i hele dag føler jeg. Sto opp halv 7 som vanlig, og i 9 tiden var det ned til hesten og gjøre ham klar for en ridetur. Deiligt å ri på slike herlige dager som i dag! Etter turen gikk jeg og Lisa tur i Djupadalen, samme løype som vi pleier. Det er blitt en slags rutine, og det er god trim både for oss og hundene. I tillegg til en liten kikkerunde på klesbutikker og litt småhandel, så har jeg i grunn hatt en travel dag. Men det er slik jeg liker det – av og til. På kvelden nå har jeg og forloveden kost oss med kinamat og film. Jeg kjøpte 8 filmer på Mix, deriblant 2 nye Disneyklassikere til samlingen min. Men jeg sparte typen for min barnslighet og valgte heller komedien “Ted”. Har dere sett den? 🙂

Ute på tur! Sebastian liker som vanlig å plaske i vannet så spruten står!

Margareth på sin Karmøy Eld 🙂

Ønsker dere alle en god natt, blogger mer i morgen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg