Storhandel!

Da jeg hadde fått hentet typen på jobb, kjørte vi til Amanda senteret for å gjøre en storhandel på Obs. Og siden det er mandag så passet det meg helt ypperlig! Jeg er så lei av å kjøre ut for å kjøpe en bitteliten ting vi glemte sist vi handlet. Og neste dag har vi glemt noe annet. Så fortsetter det bare slik… Nei, på tide med en skikkelig handel, så vi kjøpte mat for 1000,- i dag! Hva skal vi ha til middag i dag da? Det er det store spørsmålet vi stiller hverandre hver eneste dag. Stort sett blir det alltid pizza eller brennende kjærlighet. Vi satset litt lengre i dag og valgte hamburger. Det skal bli godt <3 Nå skal jeg slappe litt av før jeg setter i gang med middagen. Typen er ute og skal hjelpe bestefaren sin litt, så til han kommer hjem igjen er sofaen MIN. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg