Stresset tid

For tiden er det full rulle med jobb og rengjøring og ditt og datt. Føler jeg aldri får tid til å slappe av. Akkurat nå er hodet så full av alle tanker om hva som må gjøres, dagene fremover, og fremtidsplanene ser mørkere og mørkere ut, siden jeg hele tiden står på stedet hvil og ikke får gjort det jeg burde gjort. Bortsett fra denne natten har jeg kun en nattevakt igjen, og så er det en uke fri. Og den skal jeg benytte meg godt av! 

Men er selvfølgelig ikke bare negativitet som svirrer i lufta. Å gå tur med hunden er en herlig sjanse for å lufte vettet og tenke på noe annet. I dag gikk vi en god runde i Djupadalen i finværet, og avsluttet med en liten duppert i Eivindsvatnet. Vi hadde oss en liten pause på en grønn flekk hvor Kira fikk springe fritt og leke seg. 

Nå er det nattevakt, så får dere andre ha en god natt og sove godt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg