Morgentur <3

I dag våknet jeg med ett lite kick. Jeg tenkte, nå har jeg ikke trent på evigheter grunnet ferie, ikke vært i form og masse andre unnskyldninger. Og så fikk jeg plutselig lyst til å hive på meg treningsskoene og ut å gjøre noe! Så nå har jeg akkurat gått/jogget tur med Kira. Vi gikk innover Norheimskogen og gikk gjennom skogen til vi kom på den andre siden og deretter over til Vormedalsvannet. Dere som aldri har vært her skjønner helt sikkert ikke hva jeg mener, hehe! Men jeg fikk hvertfall ett fint bilde av Kira da vi var i skogen <3 

Nå skal jeg slappe litt av før jeg skal sette i gang å vaske og rydde litt. Senere må jeg hvile litt mer siden jeg skal jobbe i natt. Ønsker alle sammen en kjempefin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg