Hoste – tips, noen?

Nå er jeg lei av å være syk! Jeg hoster og hoster. I går hostet jeg i hele natt, hoster nesten til jeg spyr. Det føles hvertfall slik ut. Jeg måtte ut på badet og hente meg en bøtte sånn i tilfelle. Noen som har noen gode tips til å bli kvitt hosten? Det jeg har er tørrhoste, tror det er såkalt kikhoste. Helt forferdelig! Og nå skal jeg snart på nattevakt også..lurer på hvordan jeg skal holde ut. Har prøvd ut litt av hvert for å få det til å gå over. Honning, nudler, “død” cola, varm kakao… ingenting hjelper. 

Koppen min er hvertfall glad 🙂

Nå kom jeg og forloveden (og lille Kira selvfølgelig) hjem fra familieselskap hos broren min, og nå må jeg straks gjøre meg klar for jobb. Blir nok litt blogging ut på natten, så vi blogges snart igjen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg