Ønsker alle sammen en god natt!

Så var det nattevakt igjen. Jeg har ikke vært i noen god form den siste tiden, mye hosting og forkjølelse… Men går bedre dag for dag! Hadde håpet å komme i gang med treningen igjen ganske snart. Jeg skal bruke denne nattevakten til å lage meg ett treningsprogram for 2-3 uker fremover nå. Håper på å få dele programmet mitt med dere, kanskje dere kan komme med gode tips? 🙂

Må bare vise dere ett herlig bilde jeg tok av typen og den herlige vovven vår <3 Hun begynner helt klart å tydelig å bli trygg på oss! 

I dag tidlig måtte jeg kjøre forloveden på jobb kl.06:30, så da jeg kom hjem og skulle legge meg igjen hoppet det ei tutta opp i senga og la seg til rette ved siden av meg. Hvordan kan man si nei til ett blikk som det <3 Og hun sov med meg helt til klokka 12! 

Jeg skal være våken hele natten, så kan ikke love det ikke blir noen flere blogginnlegg, men for dere som skal sove søtt i senga deres: God natt og drøm søtt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg