Empty space

De siste dagene har ikke vært helt topp… For det første må jeg vurdere om jeg har råd til å fortsatt ha hesten min, Sebastian. Og det i seg selv er en ganske tung avgjørelse. Vil helst sette ham på halv/helfor, for da mister jeg ham ikke helt med en gang. For det andre ble det slutt mellom meg og typen i går… Jeg vil ikke gå så mye i detaljer om hvorfor og hvordan, men vi skal møtes senere i dag og snakke mer om det. Kanskje vi finner tilbake til kjærligheten! 

<3

Midt oppi det hele så må jeg vel se litt morsomt på ting. Det så ganske stusselig ut etter at han hadde tatt med seg tv benken, tv’en, høytalerene, sofaen og stuebordet. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg