Bling Dog

Jeg kjøpte nytt halsbånd til Kira i dag. Og det er selvfølgelig rosa med bling på. Kjøpte også en liten bling-brikke hvor jeg skrev nr mitt på, sånn at folk kan ringe om hun kommer vekk fra meg. Dette kostet kun 15,- på Biltema! Halsbåndet kostet rundt 30,-. Veldig fornøyd med kjøpet, siden jeg har sett at halsbånd i dyrebutikker koster opp til 400-500,- for nesten likt det jeg har kjøpt!! Så om dere skal ha halsbånd eller noe annet for den saks skyld, så gå til Biltema 🙂 De har halsbåndet i svart også. Og kan få med hodeskaller med bling eller hundeben. 

Ja, jeg sensurerte nr mitt 🙂

Litt bedre bilde av hvordan det ser ut. Søtt, ikke sant? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg