Fått oss hund!

I går kikket jeg litt på facebook, og så kom jeg over en annonse hvor det var noen som gav bort noen Border Collie valper. De var ca 1 år gamle da, men de er valper for meg 🙂 Jeg sa til forloveden min at det hadde jo vært såå kjekt med en hund, men siden jeg er allergisk, så går jo ikke det… Men vi sendte da melding til de folka uansett, bare for å gjøre det. Og i dag ringte vi for å avtale at vi kunne komme bort å kikke på dem. Og plutselig var vi på vei hjem igjen med ett ekstra familiemedlem! Vi valgte ut den minste av dem alle, som var ei skjønn lita jente <3 Vi har kalt henne Kira, for det var Kay sitt førstevalg. Han har hatt en hund tidligere i barndommen som het Kira, så syns det var på sin plass å gi ham viljen sin til akkurat det 🙂

Jeg har også gode minner om akkurat denne rasen, for da jeg var mindre hadde jeg og familien en border collie som het Tiko. Vi måtte gi ham bort siden jeg ble allergisk og vi kunne ikke ha ham lenger. Disse er også veldig intelligente og enormt smarte hunder! Gleder meg til å begynne å lære henne triks og kanskje alligity! Hadde vært kjekt å begynne med konkurranser 😀 Noen som driver med agillity? 

Ei nydelig jente vi har fått <3 

3 kommentarer
    1. Tøft gjort å velge en borrdercollie. Elsker selv hunderasen å hadde verdens nydligste i 3 år. Men kommer ikke unna faktum at dem skal ha minst 45 minutter sammenhengende mosjon hver dag (helst mer) + mangen andre mellomlange lufteturer. Viktig å gå lenge med dem for at dem ikke skal bli utrolige. Håper virkelig dere har tid til dette 🙂

    2. Vi har drever en del med utstilling og agility med pomeraniane våres 🙂
      Kjempe kjekt å holde på med agility når man kjeder seg også! 😀
      Mvh
      Kennel power of angels Pomeranians!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg