Slutt på ferie og bloggpausen :)

God kveld mine kjære lesere!

Som dere kanskje har merket har jeg hatt en aldri så liten bloggpause.. Har hatt 3 ukers ferie, så da har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal tenke på noe blogg i det hele tatt. Bare fokusert på å slappe av og nyte livet 🙂

Nå sitter jeg på jobb, min første nattevakt i sommerturnusen.. Kom hjem fra ferie i går, og har hatt det helt supert! Jeg har hatt ferie i 3 uker, og i den første uken ble det bare å slappe av og ikke tenke på en eneste ting! Den andre uken satte jeg i gang med den godt planlagte sykkelturen som gikk fra Haugesund til Sverige på under ei uke. Jeg og pappa syklet mandag den 08.07.13 fra Haugesund og var fremme i Sverige på fredagen, den 12.07.13. Det var veldig slitsomt, og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg ropte til typen inne i tankene mine om at han måtte komme og hente meg!! Men jeg fullførte! Og jeg er sååå stolt over meg selv for at jeg klarte utfordringen min!

På lørdagen ble jeg plukket opp av typen i Sverige og så kjørte vi til Gatebil! Noen av dere som var der i år? 🙂 Var sååå gøy! Var ikke så veldig hypp på alkohyler rett etter sykkelturen, men ble lett revet med ut på kvelden.

På onsdag pakket jeg og min forlovede bilen og dro til Søøøørlandet, til Risør for å være nøyaktig! Der besøkte vi tanten til Kay og vi fikk lov til å overnatte der en natt for så å kjøre til kristiansand og shoppe litt på Sørlandssenteret. Deretter kjørte vi til Stavanger for å besøke besteforeldrene til Kay, og så sov vi over der to netter. Meningen var egentlig at vi skulle ligge i telt og campe, men siden han har så kjekke slektninger, så sparte vi de pengene og energien 🙂 Lørdagen gikk til shopping på ikea og Kvadrat og søndag var vi i Kongeparken! De hadde fått noen nye karuseller så de måtte jo testes ut! Elsker karuseller<3

Har dere vært i Kongeparken? 🙂

Ikke noen sydenferie på meg i år… Men har hatt en super ferie her i Norgesland 🙂

Litt kjedlig innlegg for dere dette her, men jeg lover – bilder kommer 🙂 Dette er bare ett fort og gale innlegg for å komme litt inn i bloggingen igjen!

Noen flere som har vært på ferie? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg