Updates !

Nå har jeg hatt en liten pause fra bloggingen for å fokusere mer på typen, treningen og forberedelse til sykkelturen! I dag må jeg pakke alt sammen sånn at jeg er klar for å sykle i morgen kl.08:00! 

Eneste jeg er bekymret over nå med tanke på sykkelturen, er at hesten min (med ett uhell) fikk tak i ringfingeren min i går, beit tak og dro til. Jeg skulle gi han en liten gulrot og tilfeldigvis var fingen min litt i veien…Følte den gikk ut av ledd og fikk noen bitemerker. Smerten gikk litt over i går, men i dag er den ganske vond. Jeg kan bevege på den, så den er ikke brekt. Håper ikke det blir vondt å sykle med en hoven fing….Fikk hvertfall ett fint bilde av gutten den dagen 🙂

På fredag var jeg ute med venninnen min Tina. Tok noen bilder, men de ble altfor mørke… Alle skal ha det så mørkt når det er fest, så er jo umulig å få til gode bilder. I går var jeg og typen på besøk hos noen jeg kjenner fra stallen. Vi satt rundt ett bål på terassen med godt i glasset. Var kjempekoslig! 

Og så hadde vi ett lite selskap for Kay i går ettermiddag. Han har bursdag på mandag, men siden jeg skulle reise/sykle så kan ikke jeg være hjemme å feire ham på dagen sin. Så jeg lagde til kaker, “rekebiter” og sjokolade for å markere dagen hans litt 🙂 

Nå må jeg vaske masse klær og pakke alt til turen i morgen! 

Tror ikke jeg kommer til å blogge så mye når jeg er på tur, men kanskje det kommer ett mobilinnlegg eller to 🙂

 

 

1 kommentar
    1. Enjoy your trip Linda. You looked really good in the pink outfit. Ouch, the finger sounded painful. I cut my hand and fingers swimming today. Hope you feel better soon and are unaffected for your journey. Take good care sweetie,
      hug!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg