SUNSET

Hei alle sammen! Beklager for dårlig blogging i det siste. Bortsett fra i går og forgårs har jeg ligget og latet meg, så har liksom ikke vært noe å skrive om. I går var jeg på trening igjen etter en lang pause… Det var ganske tungt, men skylder på at jeg har ferie 🙂 

Jeg elsker å dele bilder med dere som jeg finner på nettet! Og i dag fant jeg (eller typen rettere sagt) disse herlige bildene av solnedgang ved stranden <3

Elsker solnedgang, det er solen på sitt vakreste <3 

Hvilket likte dere best? 🙂

 

1 kommentar
    1. I love a good sunset. We had a couple of beautiful ones on the water the last two evenings. It was a reddish color and there were some nice clouds above it and ducks flying across the horizon like in your photos. I prefer a very natural, unedited photo of the natural beauty.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg