Elendig dagen derpå

Fryktelig tidlig…. Måtte stå opp for å kjøre typen på jobb, men når jeg kommer hjem igjen orker jeg ikke å legge meg igjen. Vil heller ligge på benken og spille pc eller noe. Jeg er ganske barnslig den veien, jeg liker å sette meg ned å spille de gamle hestespillene mine og bare koble helt av.

Formen er så som så, men kunne så absolutt vært bedre! Etter lørdag er det en god stund til jeg skal putte noe alkohol i den stakkars kroppen min igjen. I går var jeg helt elendig. Jeg bare lå på benken og klarte så vidt å røre på meg. Så da ble det kun benkekos med typen bestående av pizza fra pizzabakeren, istid og bilspill! 

Pizza med skinke, kjøttdeig og bacon fra Pizzabakeren er standardpizza hos oss! 

Ikke særlig interessante bilder, men det var det eneste jeg orket å ta i går. Jeg lovet dere også noen outfitbilder fra lørdagen, det skal jeg se på om jeg kan fikse i dag eller i morgen 🙂 Nå skal jeg kose meg på benken med hestespill !

Ha en fin mandag mine lesere 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg