Dagens Outfit og Innkjøp

Hei alle sammen! Kom akkurat inn dørene etter en shoppingrunde med Tinamoor. Jeg skal ut med Tina i kveld, så da tenkte jeg at jeg skulle se om jeg fant meg en ny kjole. Og det gjorde jeg! Faktisk! Jeg måtte bare lære meg å komme ut av boksen jeg lever i og se på andre kjoler enn de jeg vanligvis strekker meg etter (for de kjolene selges tydeligvis ikke lenger). Kjøpte også litt andre klær, siden det var TILBUD! <3 

Planen var å bruke den blå kjolen når jeg skal ut med jentene i kveld 🙂

Disse to er fra Vero Moda, kostet 150,- pr stk! 

Gule kjolen er fra Gina Tricot – Fjorårets “in”, kostet 29,- 🙂

Kjøpte litt dill og dall som øreringer og armbånd, men giddet ikke å ta bilder av det i dag..sorry 🙂 

Full fart dagens outfit. Haha, stakk håret mitt såpass langt ut ja! Så det ikke først 🙂

Hva skal dere i dag da? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg