Haugesund – Sverige på to hjul

Nå er jeg kommet hjem fra enda en shoppingrunde, men denne gangen var jeg kun på XXL og kjøpte litt ting og tang til sykkelturen i sommer. Jeg og pappa skal sykle Haugesund – Sverige, så da må utstyret være på plass! I dag kjøpte jeg de siste tingene som manglet, sykkelhjelm, skjermer til sykkelen, luftslange og regnjakke + bukse.

Da jeg nevnte dette første gang for folk så trodde de jeg var splitte pine gal, eller bare stor i kjeften. Jeg – sykle til Sverige du liksom… Men nå har jeg altså handlet sykkel og sykkelutstyr for nærmere 10.000,.-! Og til og med fått far min med på turen! (ja, han skal sykle han også, ikke kjøre følgebil) Så da håper jeg at de som har tvilt på meg får en annen tone 🙂 

Jeg er en veldig spontan person og liker utfordringer og eventyr. Så slike turer er ikke uvanlig at jeg tenker på! Jeg gleder meg som en unge til å starte. Vi sykler foressten den 8. Juli, så er ikke så voldsomt lenge til 🙂

Kunne DU gitt deg ut på en slik tur? 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg