NY PC?

Deilig morgen dere! I dag har jeg nemlig fri, så derfor den er så deilig… Akkurat nå sitter jeg med frokosten og titter litt innom nye blogger å lese. Så om dere vil jeg skal ta en titt på din blogg, er det bare å legge igjen bloggadressen din i kommentarfeltet 🙂 

Til frokost varmet meg bare en skive med ost på, og ett glass med Biola! Liker best den med blåbær 🙂 

Off, så skitten pc’en min så ut på bilde da! Er egentlig på tide med en ny pc, men vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. Den er blitt så ufattelig treg, og det plopper opp alt mulig rart på den så tror den har fått virus av noe slag… Bare rot innpå alt sammen! 

Noen som har tips om en bra pc til en billig penge? 🙂

(Må kunne ha Sims 3, og lagre masse bilder!)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg