Jeg bare elsker tilbud <3

Hei folkens! Da er det ikke lenge til jeg må gjøre meg klar for kveldsvakt, men før det vil jeg vise dere litt av hva jeg har handlet i dag. Måtte selvfølgelig unne meg noe fint, og jeg elsker alt som har med engler/fantasy, så dette kjøpte jeg i dag: 

Ett søtt fat i kremmerstil, to rammer og ett lite glassfat, alt fra Nille! Ble kun 269,- for alt 🙂

Kjempesøt lykt med tekst <3 Den var på halv pris, så denne får du på Nille for kun 50,- ! 

Noe annet jeg elsker er puslespill! Kjøpte dette puslespillet med fantasy motiv på Ekstra Leker 🙂

I dag ble jeg medlemskunde hos Åhlens, dermed fikk jeg fint rabatt på dette.. Jeg og typen griser så fælt når vi spiser så jeg tenkte at bordbrikker hadde ikke vært feil 🙂

Slik ser da bordpynten min ut da den kom på plass! 

Da gjenstår det å finne ett søtt bilde jeg kan ha inni den søte rammen med to forelskede tipper på toppen <3 

Hva syns dere? 🙂

Nå begynner jeg å få dårlig tid så jeg må stikke, men dere får kose dere masse i dag 🙂 Vi blogges! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg