I’m Blue Baby

I dag venter jobben på meg kl.14:30, så jeg får sette igang med ærendene jeg tenkte å få unnagjort i dag før jeg kjører på jobb. Tenkte jeg skulle vaske hele kjøkkenet og stua. Men først må jeg ut å handle mat til de elsklige kaninene mine! Skattepengene er også kommet…Og jeg veldig fornøyd med det!! jihuu!

Og så må jeg ut og kjøpe BLÅ eyeliner, for det syns jeg er så fint! Jeg har på meg blå eyeliner i dag, men den synes ikke så bra… Kanskje fordi den er noen år gammel og har ligget ubrukt siden jeg brukte den første gang (A)

Hva skal mine lesere gjøre i dag da? Fikk dere også igjen på skatten? 🙂

3 kommentarer
    1. Så fiinne du e idag <3 jeg skal jobbe til 15:00 så skal jeg hjem å vente på deg :-* jeg fikk 5k igjenn på skatten 😉 ha en ubeskrivelig fin dag å ikke glem at han som skrev dette elsker deg høyt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg