“The new” MILEY CYRUS

God morgen kjære lesere! I går så jeg den nye musikkvideoen til Miley Cyrus for første gang – We Can’t Stop. Og jeg må si det er skremmende hvordan Miley er blitt… Greit nok at hun blir eldre og man får lov til å utforske og gjøre som en selv har lyst til. Men å gå fra en søt og pen Hannah Montana til å bli så løsluppen og vill…! Selvfølgelig – hver sin smak! Det er vel slutt på de søte filmene som Hannah Montana The Movie eller The Last Song. 

Men dette er min mening 🙂


Hva mener dere om den nye Miley Cyrus?

Sangen er bra i seg selv, men etter å ha sett musikkvideoen sitter jeg bare igjen med en grimase som viser avsky lang vei…

Under finner dere sangen We Can’t Stop – og her finner dere musikkvideoen 🙂 Prøv å hør sangen uten videoen først og så ser dere videoen etterpå. Stor forskjell! 

musicnodes
  Miley Cyrus: We Can’t Stop
(PS: Noen som vet hvordan man kan legge inn youtube filmer på bloggen? Noen som vil hjelpe meg?) 
<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg